Annons

(0)
  • Säkerhetsstatus

Softonic-recension

BDEscolar: En omfattande digital resurs för chilenska studenter och lärare

BDEscolar är en gratis Android-app utvecklad av Odilo som erbjuder tillgång till digitala resurser för utbildningssamhället i Chile. Det är ett initiativ från Utbildningsdepartementet i Chile för att stödja undervisningsarbetet och underlätta lärandet för elever. Appen ger tillgång till en omfattande samling böcker och andra digitala resurser för elever, lärare och föräldrar.

Appen erbjuder enkel och snabb tillgång till digitala resurser för elever och lärare vid kommunala, subventionerade privata, delegerade förvaltnings- och lokala utbildningstjänster. Elever och lärare kan komma åt appen med sitt RUT (Unikt Skattebetalarnummer) utan dv och lösenord CRA123, medan föräldrar och vårdnadshavare kan komma åt med sina barns RUT utan dv och lösenord CRA123. Med BDEscolar kan användare utöka sin tillgång till läsmaterial och involvera föräldrar i sina barns utbildningsprocess.

Finns även på andra plattformar

Program tillgängligt på andra språk

BDEscolar för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 5.1.11
  • 4.8

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om BDEscolar

Har du provat BDEscolar? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.